Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Bus linje 3A

Bus linje 3A

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-05-06 12:12)| Link 
Jeg sÃ¥ i gÃ¥r eftermiddag en 3A volvo B12B-LE pÃ¥ Nordre Frihavnsgade. 
Mangler 3A busser?? 
 
Jeg har også set mange Dab Silkeborg busser med BLANK skiltning foran. Hvad sker der for tiden på linje 3A

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-05-06 12:12)| Link 
Det var Connex 6A - 6319

 Maja (skrevet 2006-05-08 10:41)| Link 
I forbindelse med ekstrakørsel til forskellige steder vil der i disse dage blive indsat ekstra vogne på linjerne 6A, 3A og muligvis 5A.

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-05-08 13:19)| Link 
Hvad helvede er det for noget pis?.. Nu er jeg da godt nok ved at være træt af den form for idotisk ønsketænkning om ting der i virkeligheden ikke foregÃ¥r.. 
Der er ingen ekstrakørsel på linje 3A, 5A eller 6A - For fremtiden bedes du og alle andre ønsketænkere holde jer til virkeligheden, eller finde et andet sted og fyre op for det pis!

 Thomas de Laine (skrevet 2006-05-08 14:24)| Link 
Ihukum retningslinjerne pÃ¥ http://myldretid.dk/forum/skrivetips.php - som f.eks. denne her: 
 
"Overvej, om dit indlæg bidrager med ny information, der er relevant for de andre brugere. Hvis ikke, sÃ¥ tænk en ekstra gang, om du vil skrive det." 
 
Såfremt der skulle være ekstrakørsel i virkeligheden, er det under alle omstændigheder meget rart med lidt mere præcis information. Hvor køres der ekstra, i hvilke tidsrum og hvorfor?

 Kim B10M (skrevet 2006-05-08 16:11)| Link 
Nu er det jo ikke første gang at Maja fyrer noget l... af her i forummet. Men redaktøren kan jo gøre noget ved det hvis han (også) synes at det er ved at være et problem! Maja har jo før indrømmet at det hun skriver kun er for sjov for at se hvordan vi reagerer.. Det er bare ærgeligt at vi ikke kan have bare ét forum som er nogenlunde seriøst.

 Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2006-05-08 17:10)| Link 
Jeg bakker op om Kim. Det ville være rart med lidt seriøsitet. Selvfølgelig må det gerne være sjovt, men man skal altså finde balancen.

 Christian H. Paulsen (skrevet 2006-05-08 20:10)| Link 
Helt enig! Jeg vil blot gøre opmærksom på en funktion, hvor man kan ignore en bruger der får lidt "indlægsinfluenza" a la Maja.

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
8. maj 2006

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/323
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.