Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Teknisk problem i forummet (var: Busplan 2008)

Teknisk problem i forummet (var: Busplan 2008)

 Jodleren (skrevet 2007-04-01 22:38)| Link 
Fint med det javascript der viser teksten nedenunder, men kan man ikke slÃ¥ det fra eller noget! 
 
Nu jeg jeg 2 gange forsoegt at skrive et nye indlaeg, og IE doer hver gang - efter en besked der er ca dobbelt saa lang som denne!

 Thomas de Laine (skrevet 2007-04-02 01:21)| Link 
Det burde ikke give problemer i IE, men løsningen er ikke sÃ¥ langt væk: Man kan slÃ¥ JavaScript fra i Explorer-browseren under Funktioner > Internetindstillinger... > Sikkerhed > Brugerdefineret niveau. Her ændrer man "Aktiver" til "Deaktiver" under "Active scripting". 
 
Der er desværre ikke nogen funktion i forummet til at slå det fra på nuværende tidspunkt.

 Jodleren (skrevet 2007-04-02 11:14)| Link 
Problemet opstÃ¥r ved lange indlæg, som fylder mere en textboxen. 
Hvad med at rette  
<textarea name="indhold" id="i" rows="15" cols="45"  
til 
<textarea name="indhold" id="i" rows="15" cols="60"  
?

 Thomas de Laine (skrevet 2007-04-02 16:01)| Link 
Det er en fejl i den pÃ¥gældende version af Internet Explorer (der findes flere underversioner af f.eks. IE6). Det fungerer som det skal i alle de browsere, jeg har kunnet teste det i (herunder IE6). 
 
At gøre feltet 15 tegn bredere, vil kun udskyde tidspunktet for nedbrud med 15*15 tegn, så det vil jeg ikke betragte som en tilstrækkelig løsning.

 Rasmus Poulsen (skrevet 2007-04-02 22:03)| Link 
Hvad med at ændre selve tekstboksens rummemængde, om ikke andet mht css?

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
2. april 2007

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/541
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.